A vendéglátó egységek tulajdonosainak különös figyelmet kell fordítani a kiszolgálás minőségére, hiszen nincs még egy olyan szakterület a szolgáltató iparban, ahol annyira érzékenyen befolyásolná a fogyasztók visszatérési szándékát a kiszolgálás minősége, mint a vendéglátásban. Lehet szó akár étteremről, szállodáról, kávézóról, bárról vagy akár egy szórakoztató központról. A Mystery Guest a Mystery Shopper vendéglátás területén végzett próbavásárló kutatásának az elnevezése. A próbavásárlás segít felderíteni a vendégek igényeit, azonnal rávilágít a problémákra és a lehetőségekre. Kitűnő ötletforrást biztosít és kiváló eszköz, hogy személyzete folyamatosan motivált legyen. A tesztvásárlás időtartama hosszabb a kereskedelmi egységekben végzett próbavásárló teszteknél, ezért sokrétűbb megfigyelést tesz lehetővé.
Az éjszakai szállásadó helyeknél alkalmazott Mystery Shopping programunk. Próbavásárló munkatársunk teljesen átfogó és objektív értékelést ad a különböző szolgáltatásokról a telefonos szobafoglalástól egészen a kijelentkezésig.
Az egy-két éjszakás tartózkodás lehetővé teszi, hogy tesztelésre kerüljön a szobafoglalás menete, az érkeztetés, a londíner
szolgáltatás, a bejelentkezés, a vendégszobák állapota, a takarító szolgálat, a szobaszervíz, a szálloda étterme, bárja, wellness szolgáltatása és bármilyen egyéb terület, megrendelőnk kívánalmainak megfelelően. Programjainkat úgy alakítjuk ki,
hogy az a lehető legtöbb hasznos információval szolgáljon
ügyfelünk számára.
Kövessen minket:
Twitter | Facebook
Kezdőlap | Szolgáltatásaink | Ügyfeleknek | Próbavásárlóknak | Kapcsolat | Karrier
Mystery Shopper - A próbavásárló © Minden jog fenntartva!
Mystery Shopping ( Próbavásárlás / Tesztvásárlás ) | Mystery Guest | Mystery Call | Mystery Mail | Website Shop | Competition Shopping ( Konkurencia Teszt )